Inte ett enda fusk!

I am sooo duktig. Hållt mig borta från onyttigheter VARJE dag sen i söndags! + motionerat varje dag, och gjort styrka alla dagar utom 2 typ..! Inte ett enda fusk. Ovanligt för att vara mig - att hålla sig borta från coca cola när det står i kylskåpet!  

Så nu är det stenhårt fram till Valborg!
* Motion varje dag
* Styrka minst 4 ggr i veckan
* Hälsosam mat
* Ingen alkohol

Och efter valborg så får jag ha EN dag i veckan jag får äta vad jag vill/möjligtvis gå ut på. EN dag. Om jag nu kommer vilja äta onyttigt i huvudtaget dvs. Men ja, som sagt - one day, nothing more! Ska liksom inte behövas mer heller.

Aja. Kom nyss in från en powerwalk med älskling i alla fall. Riktigt skönt. Och nu har han åkt iväg och jobbat natt.. :( Så jag ska väl glo på någon film i min ensamhet och försöka bli lite trött! Pusstjo.



Jag har vääärldens bästa, det har inte du, nananananaaa
 
 
 

KOMMENTERA HÄR!
Postat av: Anonym

duktig du är! :)

2013-04-14 @ 14:45:27

Remember that no one is anonymous on the Internet. Peddobear can see you everywhere.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0