JAG ÄR SÄMST!!

Okej, jag skiter i om jag inte borde skriva det här. Jag är sämst!! Jag har gått upp 11 FUCKING kilo på typ ett jävla år! HUUUUUUUUUUR SJUKT?!!!!! Och jag åt nyss på donken!! En äcklig jävla cheeseburger! Tror jag ska gå och spy. Fan vad äcklad jag blir. Nä, men fyfan.. 

Nu jävlar. Mindre alkohol, ska ge bort mina sista energidryck till brorsan, inge mer pizza, bort med chipsen, hejdå till popcorn, byebye coca cola, hejdå mitt älskade rostade bröd, hejdå te med socket i, och inget mer oboy. FUCK MY LIFE. Önskar man kunde äta vad fan man vill, men nejdå!! Fan jag som trodde jag fått lite tuttar. Men nej, mina vänner DET ÄR FETT. Fan vad mysigt!!!!!! Och den som från och med nu frågar mig om jag vill dela på en pizza eller what so ever DÖDAR jag bokstavligen!


Äcklad av mig själv. Usch, nu ska jag ut och gå. Hörs.


kalorier kan dra åt helvette. 
 

KOMMENTERA HÄR!
Postat av: L

Haha men gumman, du är as snygg! Killar vill inte knulla med cykelställ ;-)

Svar: Haha, ja de är väl inte som att ja ser ut som ett cykelställ om jag går ned till min normala vikt :P
Michelle Hedberg

2013-04-08 @ 21:05:35
Postat av: Anonym

Du är vacker oavsätt! (;

Svar: haha, nah. 11 kg, kom igen
Michelle Hedberg

2013-04-08 @ 22:38:18
Postat av: Anonymis

Kände du såhär innan du vägde dig? För om inte så kanske det inte är så farligt som du tror. Om du inte har märkt så mycket skillnad när du har kollat dig i spegeln som sagt! tycket du är fin som du är, men det är bra för hälsan att äta lite bättre. LCHF är den bästa dieten enligt mig, man får äta massa gott bara man skippar potatis, ris, pasta o bröd, ja du fattar. Kolla upp det vettja! ;)

Svar: Klart jag sett i spegeln, annars hade jag inte brytt i och väga mig. :P Men vägrade väl tro att det var så pass mycket. Ja, jag får göra det. :)
Michelle Hedberg

2013-04-09 @ 16:53:19
Postat av: Anonym

Säger också lchf, dock lär du hålla dej borta från socker isf! Men du är fin ändå, såg dig ju för någon dag sen & märkte då ingen skillnad från nått år sen ^_^

Svar: Haha, tack..! Men jag är väl smart att gömma det med bra kläder =) skulle heller aldrig lägga upp en bild här när det syns. typ på magen, naaah.
Michelle Hedberg

2013-04-10 @ 00:45:56
Postat av: jasmine

Vet hur du känner, Pga mina mediciner gick jag upp 30-40 kg på en månad bara -.-

Svar: Fan inte kul alltså :O
Michelle Hedberg

2013-04-11 @ 16:52:10
URL: http://sunsh1n91.bloggplatsen.se

Remember that no one is anonymous on the Internet. Peddobear can see you everywhere.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0