Jag lever. Men har prioriteringsproblem.

Tänkte väl mest säga att jag lever! Är lite mycket nu faktiskt. Mycket i skolan som ska vara klart, måste träna varje dag, och snart måste jag börja flytta osv också! Sen ska man komma ihåg att vara social med vänner, familj, pojkvän, hundar där emellan också. Så som sagt.. lite svårt att balansera allt och komma ihåg saker. Men ska bli bättre.. Ni får pusha mig, haha.. Men just nu måste jag prioritera en del. Och just nu känner jag att skolan är bland det viktigaste, sen vill jag vara seriös med träningen också och nå det mål jag faktiskt satt upp. 

Aja.. Skola idag i alla fall, sen träffat Johan och våran hund och myst, firat kusinen som fyller ett år, tränat några pass (lår/rumpa/armar), och käkat aaasgod räksallad! Mycket mer än så har jag inte hunnit med tyvärr, haha.. Nu ska jag ta en dusch, sen ska jag, Johan och Keela och Stelloo gå på en kvällspromenad, sen hoppa ned i sängen och glo på 8 mile och sova. Mysigt, ahveezt. 

 
 
Buuuuurn fat burn!

KOMMENTERA HÄR!

Remember that no one is anonymous on the Internet. Peddobear can see you everywhere.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0