Men nu så!

Alltså jag vet inte huuuuuuuuuur många gånger jag sagt såhär, är fan pinsamt många gånger. The typical Svensson man är. MEN nu jävlar. På riktigt. Nu får jag fan skärpa mig innan det blir ännu värre. Aldrig vägt såhär mycket i hela mitt liv. Och att gå upp 11 jävla kilo på så kort tid är inte hälsosamt någonstans. Och kom inte och säg att "jag är fin som jag är". FÖR DET ÄÄÄR INTE HÄLSOSAMT! Man blir trött, orkar inget, okoncentrerad, kommer inte i sina kläder längre, får extremt dålig kondition, och ja, listan kan göras hur lång som helst! Inte värt det. Så, nej inget fjäsk tack. Funkar inte så.

Och pizza, mcdonalds, chips, energidryck, alkohol i mängder (druckit 1-3 gånger i veckan sen i höstas) och kolhydrater är inte nyttigt!! Och JAG vill komma ned till min NORMALVIKT igen. Och det ska jag. Fattar inte det konstiga med det. Träning och bra kost är ju bra för kroppen oavsett. Och det tycker jag alla borde tänka på. Oavsett kroppsbyggnad. Men jag måste bara hitta mer inspiration, motivation och en alternativ belöning. Ska ju vara enklare då har jag hört. 

MEEN.. Linnea kom till mig igår kväll runt 21 i alla fall. Och då gick vi faktiskt på en en 45minuters promenad med hunden och katten.. Sen när vi kom in körde vi lite styrketräning. Haha..... Och imorse så tog vi en 2 timmars promenad till skolan (en mil). Så nu är man ju skapligt mör i kroppen.. Hade träningsvärk i kroppen sedan vi var ut i lördags redan innan också.. (Dansat + stått på händer, lol.

Men nu ska jag göra annat, so...bye.
 

KOMMENTERA HÄR!
Postat av: Anonym

Gör de för att du ska må bra & inte för vikten! Förstår dig med att man vill känna sig i form ^_^

2013-04-10 @ 00:47:18

Remember that no one is anonymous on the Internet. Peddobear can see you everywhere.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0