New hair

Beställde hem nytt löshår förra veckan. Dock på tok för rött för mitt egna hår. Det enda röda håret som fanns att beställa var typ "leksaksrött".. Och min färg är snäppet mer åt det naturliga hållet. Men får använda det tills vidare när jag har råd att köpa en mörkare hårfärg till det, så det smälter in bättre. Aja, rött äre ju iaf.

För övrigt så har jag pluggat hela dagen idag. Ligger efter utav bara faAaAaaaan och jag har ett bajssvårt prov imorgon bitti, så det är väl dags att lägga i en extra växel I guess. HATAR skolan just nu. Trodde inte man kunde vara såhär skoltrött. Fan sjukt. Äckelskola.

Aja. Tur att det är Valborg och party all night long imorgonkväll i alla fall. Sjuuuuuuukt nice.
 

Ja, ni ser ju vad som är löshår och inte om man säger så. Wellwell. Hä' ordne sä'





..knalljävlarött. 

KOMMENTERA HÄR!
Postat av: Sandra

Damp va snygg du är!!!

Svar: Taaaaaack!!! :')
Michelle Hedberg

2013-04-30 @ 08:42:43

Remember that no one is anonymous on the Internet. Peddobear can see you everywhere.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0