On the morning dew

Ja, jag känner verkligen att jag tar hand om min blogg. Not.. Men har verkligen ingenting att skriva. Gör ingenting i princip. Är pank också. Så kan väl inte göra något annat än att dra fötterna efter mig hemma heller typ.

Men baby bjöd mig på Kinamat på Golden Palace igår i alla fall. Mysigt. Idag har jag legat ute och solat i mer än en timme. I BARA SHORTS OCH BH! Och tro mig - det var så jäkla varmt! Dyngsvettig när jag kom in. Sweeeet.

Aja, snart kommer Linnea hit i alla fall. Så ska väl börja fixa mig lite så man ser ut som en människa igen. Sen ikväll ska vi nog gå ut faktiskt! Och nej - ingen alkohol. Vi ska bara dansa, för det är så jäääkla kul. Och resten sket man väl i. Vi går ut - gör det vi ska - går hem. Kryper verkligen i kroppen på mig efter att bokstavligt talat setat hemma i 3 veckor. Åh, sen vore det ju nice att grilla också. We'll see about that.

Nu ska det fixas. 


Mina fina skruttz i nyrenoverade lägenheten! Lägger upp bilder på hela när sovrummet också är klart.. ;)


Idag solandes på altan, såååå varmt!


Yesterday före träningspass





Heeelt underbar ny Loka-smak! Smakar verkligen GLASS. Trots att jag inte gillar glass egentligen så var denna helt sjukt god. Älskar kolsyrat vatten.

KOMMENTERA HÄR!

Remember that no one is anonymous on the Internet. Peddobear can see you everywhere.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0