The greatest light is the greatest shade

Sorreeeey for being boring. Really. Min blogg ligger just nu på topplistan av Sveriges absolut tråkigaste bloggar tror jag. Men har fan inte haft speciellt mycket att blogga om. Har hängt i Hosjö med päronen och chillidillat, grillat, myst med hundarna, kollat filmer osv.. Inte mycket mer än så alltså.

Ligger i sängen i lägenheten nu i alla fall. Måste sova här några dagar medans Johan jobbar natt. Då jag inte kan ha Keela hos föräldrarna mina, för mamma är jätteallergisk mot henne, och Keela kan inte vara själv hela natten..Så ah, får sova här några dagar till ändå..

Nyss haft Linnea på besök i alla fall, myytche trevligt. Och nu ska jag och Keela krypa ned i sängen och glo på Hitta Nemo (LOVETHATMOVIE) och lite Sexandthecity som vanligt.. Och imorgon ska jag upp tidigt och dra till stan. Ska handla lite smått och gott.. Klacka om skor, handla alkohol till kommande helg, köpa mer röd hårfärg så jag får bort det rödorangea, sen kika på något åt Johan som fyller 24 på onsdag.. heeee-he!!

Aja, nu ska det tittas på film och drickas powerkkkkking! TJAARRÅ.

 

KOMMENTERA HÄR!

Remember that no one is anonymous on the Internet. Peddobear can see you everywhere.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0