Thursdayyy

Heey.. Kom precis hem från skolan typ. Är så sjuukt trött alltså.. haha.
Somnar alltid så jäkla sent! Ska då bli jävligt skönt med helg imorgon i alla fall. Blir dock en lugn helg nu. Med en del träning + promenader istället för utgång.. Tänkte vara duktig och nyttig varje dag och vecka fram till Valborg. Och då kanske jag förtjänar att ha lite roligt och dricka alkohol en dag. Men stenhårt fram till dess. Och efteråt givetvis. Valborg blir mitt lilla frikort, hehe! 
 
Men nu ska jag faktiskt ta en liten powernap, sen ikväll blir det en långpromenad med bra musik i lurarna, och lite styrketräning framför någon film. Blir väl lite roligare då kanske. Hörs sen, nu ska trötttanten sova.. ZzZ



Körde på lockigt idag för ovanligthetens skull liksom. Ibland lär man byta mönster. Men jäklar vad tid det tog. Tur att jag gjorde det igår kväll och inte fick för mig det imorse..
 
 
 

KOMMENTERA HÄR!

Remember that no one is anonymous on the Internet. Peddobear can see you everywhere.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0