Uppe med tuppen..

Tjaaa, varit vaken sedan 06.30 typ.. Johan kom hem efter jobbet då och då kunde jag inte somna om. Lite smådrygt när man inte kunde somna förrän 03.00.. haha. "Spökparanoia". Aja, nyss duschat, kokat te och käkat frulle i alla fall. Och snart kommer väl Linnea in hit, sen ska vi fixa oss lite och dra mot stan för lite shopping.. Sen ska jag till Hosjö och fixa en grejj, så vi hörs väl ikväll när man slagit sig till ro igen. PUSS..




Blir att köpa en till sån här att köra på med, så man får bort det som skiftar i orangaerött.. Sjukt bra och intensiv hårfärg som dessutom har väldigt mycket innehåll! Tipstips om ni verkligen vill ha rött hår.. Mitt var ju rätt ljusbrunt/orange/gult innan jag färgade rött, så för mig blev det en väldigt klar-röd redan från början.. Så har ni rätt mörkt hår innan, så blek det så mycket som möjligt innan ni kastar i en röd färg.. Om ni nu inte vill ha lite mörkare vinrött förstårs!  Smaksak.
 


KOMMENTERA HÄR!

Remember that no one is anonymous on the Internet. Peddobear can see you everywhere.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0