Back 2 bed

Hejhej peepz. Rätt lugn dag idag. Skööönt. Blev skolan några timmar, hem och laga mat + powernapa någon timme. Sen har jag tränat 60 minuter och gått en powerwalk i ca 40 min. Helt ok! Nu har jag och Johan precis glott klart på idol och Maria Wern, så nu ska vi fösöka sova.. Good luck. Känner mig piggare än någonsin.
Tog mina koffein/energi/fettförbränningstabletter på tok för sent - igen. Fast jag borde dock inte alls ha tränat idag. Känner mig halvfebrig, hostig och slemmig, samt nyser hela tiden. Haha... Borde egentligen lyssna på min kropp. Men jag testade ändå, och tycker jag klarade det bra ändå faktiskt! 
 
Well, här är i alla fall dagens träning:

4 km powerwalk
120 sec vanlig planka (40 x 3)
120 st plank wipers (60 x 3)
90 st side roll situps (30 x 3)
90 st diagonala rygglyft (30 x 3)
90 st "armbåge till knä" (30 x 3)
60 st squats med hantlar (20 x 3)
45 st step up på stol på vardera ben (15 x 3)
20 st lower ab curls
65 st hip raise 
65 st side leg raise på vardera ben

De tre sista övningarna körde jag alltså alla på en gång utan uppdelning. Men imorgon ska jag försöka träna en aning tidigare så jag hinner med armarna också. Men nu jävlar blir det att se någon asdålig film så man blir trött i skallen. PÖSS


 svettig och mysig

 randombild från idag ba efter bajskolan.

 
 
 
 

KOMMENTERA HÄR!

Remember that no one is anonymous on the Internet. Peddobear can see you everywhere.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0