Bra där.

Wupps. Såg nu vad klockan var.. FAKK. Mitt alarm ringer 06.00. Kommer såååå inte komma upp. Haha, I know myself. Känner mig inte ens trött..?! Aja.. Bajs på det. Blir väl troligtvis mest död än levande imorgon.
 
Meeeeeeeeeeen efter skolan så blir det i alla fall en myskväll utan dess like med min älskade karl! Blir väl att käka något förbannat jävla gött + glo på någon rolig film, så man inte somnar. Och på lördag blir det faktiskt UUUUTGÅNG! För första gången på jag vet inte huuuuur länge. Får se om det blir alkohol eller inte dock. Och blir det så, så ska jag endast försöka dricka något vitt vin. Tydligen mest kalorisnålt.. hehe  Även vodka soda + tequila.. Men vitt vin lät ju godast, ahhah.

Herregyyyyyd, först gnäller jag på att jag inte kommer komma upp imorgon, och så fortsätter jag att skriva en massa rabbelbabbel.. LOL:))))))))))))) God natt förfan, haha.
 
 
old/juldagen

KOMMENTERA HÄR!

Remember that no one is anonymous on the Internet. Peddobear can see you everywhere.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0