Done for today!


Alltså nu jääääävlar regnar det! Älskar regn. Har ingenting alls mot att hösten är påväg. Inte varje år man känner så. Men denna sommar har verkligen varit awesome, så lite mys-höst gör inte mig något! Varje årstid har sina fördelar. 
 
Tur att jag hann in igen innan regnet kom bara, haha.. Tog en powerwalk runt sjön med Linnea och Diesel som sagt, sen en kopp kaffe efteråt. Mycket mysigt! Nu är jag helt mör i kroppen efter dagens promenader och träningspass, så nu ska jag unna mig massa bacon och vita bönor. Sen blir det dusch, måla naglarna och göra sig snygg osv. För ingenting. Asbra.

KOMMENTERA HÄR!

Remember that no one is anonymous on the Internet. Peddobear can see you everywhere.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0