Lalaa...

 
Igår blev det först lite ölning hemma hos svärmor & co, sen drog jag, Johan, Fredrik och Adel upp till Rättvik på classic car week, och cruisade runt! Mytchet najs med god cider, snygga bilar och en massa allsång, lol.

Men nu känner jag faktiskt att jag är väldigt nöjd av sommaren hittils. Har gjort precis allt jag velat, och känner inte att det finns så mycket mer att åstadkomma för min del. Skulle resten av sommaren vara skit eller jätteregnig så skulle det inte göra mig någonting, för jag är sjukt nöjd. Har fiskat en massa, varit uppe i både min och Johans sommarstuga, åkt båt, varit ute på öar och festat med bra folk, massor av poolhäng, tripp ned till motala, bråvallafestivalen + norrköping, badat mer än någonsin, blivit brunare än på många år, druckit alldels för mycket alkohol, grillat var och varannan dag och ja, en massa andra somriga saker. Så nu är det dags att lugna ned sig PÅ RIKTIGT, och försöka ställa tillbaka rutiner och en normal dygnsrytm, så man klarar av skolan sen. + Äta bättre och nyttigare, + komma igång och träna igen! 
 

Ajaa.... Nu är det sol igen, och helst hade jag legat ute på balkongen och solat. Men har glömt mina p-piller i ca 3-4 dagar nu, så nu är jag svullen som fan och har fått mensvärken från helvetet! Kryper väl ned i sängen igen och tycker synd om mig själv. Buääh. Hatar p-piller och jag hatar mens. 

KOMMENTERA HÄR!

Remember that no one is anonymous on the Internet. Peddobear can see you everywhere.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0