Morgon-pw

Haha, vaknade klockan sex imorse och kollade på klockan. Såg då att det var en timme kvar tills Johan skulle ringa och väcka mig för att jag skulle ut och gå. Kände då att det lät skitjävladrygt, så skrev ett sms till honom att han inte behövde ringa, för att jag skulle sova ut idag, ha en vilodag och vila kroppen.

Men efter att jag lagt ifrån mig mobilen och lagt mig ned och vänt mig om igen, så kände jag ångesten av det jag nyss skrev, och kastade mig genast upp ur sängen, klädde på mig, drog med mig hunden och gick ändå. Suck... Aja, sjukt skönt såhär efteråt såklart. Så nu får vi sova en liten stund till! Puss.
 
 

KOMMENTERA HÄR!

Remember that no one is anonymous on the Internet. Peddobear can see you everywhere.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0