ONSDAGSMORGON

God morgon. Vaknade halv åtta idag, (!) Skönt att vakna av sig själv. Jag sov med rullgardinen uppe, så det skulle bli enklare att ta sig upp, hehe......... I alla fall, så drog jag direkt med mig trötthunden på en powerwalk runt sjön i solen. Borde göras oftare.

Nu ska vi käka en tallrik bacon och sega oss framför en film. Sen blir det ett träningspass, matlagning osv. Sen i eftermiddag ska jag umgås med Ida + gå powerwalk igen! It's ooooooooooon. Går verkligen fort att se resultat såfort man byter ut de dåliga vanorna mot de bättre. Love it! Det är sånt som får en ett vilja forsätta och faktiskt hålla i 
 
Nu ska hä' mysas. Hörshöj!
 
 
 
 
 
 

KOMMENTERA HÄR!

Remember that no one is anonymous on the Internet. Peddobear can see you everywhere.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0