På banan igen

Tjollähoppz! Sorrey for being frånvarande. Ännu en gång. Teheh. Men har - som sagt - varit uppe i stugan enda tills idag! Ingen täckning där. Drog dit med la familia' och pojkvännen. Sjukt mysigt. Spelade yatzy, plump, kubb och sånt där kult. Dock kom det fetaste åskjvävlaoväder, SÅKLART! Höll på i timmar. Blixtrade och dundrade på håll mest först. Då satt vi ute och kollade, och det var ju najs. Mindre najs blev det ju när det var precis ovanför och hela stugan skakade... Blä. La mig på golvet och väntade tills det slutade, hahaha.  Läskigt. 

Aja, nu är man hemma i safety i alla fall. Bäst så. Har lagat mat och tränat mitt arsle och ben. Inget stort pass, men anyways. Så jäkla skönt att vara back on track (igen). Märks dock direkt att man haft uppehåll. Så jädra svårt med självdiciplin och rutiner på sommaren. Fan pinsamt dåligt. Så ska väl bli bra med skolstart ändå. Kollade tillbaka i arkivet och vägde fan 7 jävla kg (!) mindre förra sommaren exakt denna tid! SJUKT
 Fast förra sommaren drack jag iofs inte lika mycket alkohol som jag gjort nu heller. Så nu FÅR det inte bli mer rajtantajtan med alkohol inblandat på länge. Det förtjänar jag inte. Mår bara dåligt av det. Nästa gång jag får pengar så får inte ett öre gå till alkohol. Bara till vettiga saker, jag faktiskt behöver. OK, KOM IHÅG ATT JAG SAGT DET NU?!! Hur jävla svårt kan det vara.....? Drygt att man ska vara så jävla lättövertalad till allt! Måste bli bättre på att stå på mig tror jag. Vill aldrig äta eller dricka igen. Haha, men något måste man väl tydligen ha i sig antar ja. Blä.

Aja, nog om det. Blir bara deprimerad. Hahah..  Nu ska det laddas hem någon bra film jag kan glo på med Johan. Tips är sjuUuUUkt välkomna! Pözzzz.
 
 
-

KOMMENTERA HÄR!

Remember that no one is anonymous on the Internet. Peddobear can see you everywhere.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0