Saturday

Hey. Blir en hemmakväll idag också. Medans alla andra är på festival/konsert... Buhu. Men är pank. fortfarande trött, och är hundvakt. Men det är också mysigt! Ska dock skippa chipsen idag. Min "äta-vad-jag-vill-dag" är slut. Så nu är det back on track. YEY! 
 
Gick i alla fall två längre promenader + gjorde ett mindre magpass igår trots att jag mådde bajs. Och har gått en vända i skogen idag också med hunden och pojkvän. Snart ska jag gå en lite längre powerwalk själv också, sen ikväll blir det ett stenhårt styrkepass. Mjaaaaaau vad gött!

Appropåingenting.. I höst/vinter ska jag nog göra håret nåååågon nyans ljusare faktiskt. En lite varmare variant, så man slipper se så likblek ut, som man lätt gör i kolsvart hår om man inte ständigt håller brännan uppe. Och vem orkar det? Funderar på vanlig mörkbrun eller mahogny. Det mörka blir då i alla fall kvar! Får se när ekonomin tillåter dock. 

Typ såhär som jag hade förra augusti var najs;
 
-
-

KOMMENTERA HÄR!

Remember that no one is anonymous on the Internet. Peddobear can see you everywhere.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0