Sundays

Heeeey, kom precis hem från en blöt powerwalk. Gick runt sjön med Lina. Sjukt skönt.. Vet inte om jag är blöt av svett eller regn. Lite av vardera kanske. Hann i alla fall lagom hem tills det började åska.. Brrrrrrrruuhh.

Så nu blir det städning och laga någon form av mat som den hemmafru jag är - yeeiiiiihaa!
Hoppas att resten av dagen blir lika lugn.. Blev ju som sagt utgång igår en sväng. Eller ah, vi satt ute på pitchers i ca 30 min, då Sara ringer och frågar om vi ska med hem till henne! Sååå ja, så blev det. Kom väl hem runt tre i natt typ..? Värt anyways.

Imorse med mysfia

Nyss, efter pw

Och slutligen - Sara och jag igår!

KOMMENTERA HÄR!

Remember that no one is anonymous on the Internet. Peddobear can see you everywhere.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0