Think less, feel more. Frown Less, smile more. Talk less, listen more. Judge less, accept more. Watch less, do more. Complain less, appreciate more. Fear less, love more.

Jaha, men god morgon igen då. 


Precis vaknat. (Näähäää) Ska dricka en flaska vatten nu och steka på bacon och knappra lite ripped pro.
Kan ju i alla fall inte bli sämre. Sen ska jag fixa mig - för första gången på typ en vecka känns det som haha.. Ska nog till och med slå på stort och ha på mig klackskor. Inte använt ett enda par på hela sommaren.. Fast jag har hur många nya som helst. Haha.. Har väl blivit alldeles för bekväm av mig. Aja, sen blir det i alla fall att dra ned på stan och träffa Sara och umgås lite. Var ju evigheter sen, så det blir nog azuuuum. Kolla lite tatueringspriser och annat kult!


Men först ska hä' tränas mage och ätas bacon! Ses. 


 
 
 
 
 

KOMMENTERA HÄR!

Remember that no one is anonymous on the Internet. Peddobear can see you everywhere.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0