Trööött..

Gah, inte sovit ett piss inatt! Låg och vred och vände mig i sängen ända till halv fyra. Till slut gick jag ut i soffan och lade mig istället. Då somnade jag efter en timme. Sen klockan sex vaknade jag igen. Så då beslöt jag mig för att dra ut på en promenad runt sjön istället. Så, så fick det bli.

Sen har jag väl sovit typ en timme efter det. Skapligt jävla skittrött. Någon som vet om det var fullmåne i natt? Var astrött men var omöjligt att sova. Weird. Aja, nu ska jag upp och träna en timme, käka frulle, sminka mig, tvätta, och gå en powerwalk igen! Sommarfettet ska veck! Har i alla fall fått myycket mindre omkrets kring låren + mindra fett på magen. Så det känns fantaaastic. Hejhej.
 
 
old pics

KOMMENTERA HÄR!

Remember that no one is anonymous on the Internet. Peddobear can see you everywhere.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0