Worth it

Tjue. Precis tränat lite biceps och triceps. Dock har jag inte haft råd att köpa hantlar osv än, så kör med annat sålänge. T.ex vattenfyllda vattenflaskor.. Och när man ska göra squats, kan man fylla en ryggsäck full med tunga grejer och köra. Så tar det lite extra!  

Haha, är så jävla mör i armarna nu så gör fan ont att ens skriva.. Men det är ju bra. Antar jag.
Nu har jag precis tagit en iskall dusch. Så nu ska jag avnjuta en kopp te och knäckemackor med skinka och gurka. The perfect macka.

Nu ska jag vänta in min karl som är på gymmet, sen ska vi glo på våran favoritfarbror Mys-Ernst.
 
 
 

KOMMENTERA HÄR!

Remember that no one is anonymous on the Internet. Peddobear can see you everywhere.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0