Zzz..

Sjuuuuuukt trött fast jag knappt gjort någonting idag?! Mest legat i soffan, glott film, gått lite, kollat mer film, lagat mat, städat, glott på mer film, diskat, mer film. Haha.. Orkar eller vill inte göra mer än så just nu. Orkar inte vara social. Får sådana perioder ibland. Men just nu är det nog bristen på järn som gör att man blir rätt slut. Aja, nu på kvällen här i Hosjö har jag och älskade mor min i alla fall setat ute på altan och tagit ett glas vitt och snackat lite osv. Mys.

Nu ligger jag och hundarna uppe på en madrass och kramas. Vi har precis laddat hem en ny wallander film. Så vi tänkte se den innan man somnar totalt. Klockan står på 06.00 imorgon. Ska dra med mig hundarna på en morgonpromenad i skogen!  

... säg föressten till om ni vill att det är något speciellt jag ska skriva om. Fantasin flödar ju inte direkt.
 
 
 

KOMMENTERA HÄR!

Remember that no one is anonymous on the Internet. Peddobear can see you everywhere.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0