God damnit

Fan så satans dålig jag är på att blogga nu för tiden. Sinnes.. Men har verkligen haft fullt upp precis hela lovet. Förutom just idag, då jag bestämt mig för att inte träffa en enda människa, och bara ligga hemma i min underbara ensamhet och bara vara + äta pizza.. Haha. Behöver verkligen sånna dagar, annars säckar jag ihop, blir stressad, off, och alltmänt deprimerad och otrevlig.

Skönt som fan är det i alla fall. :D Igår kväll blev det bio med mammsen och pappsen också. Kollade på The Hobbit. Den var jättebra. Dock var jag helt slut och somnade till flera gånger under filmen..... Suck.. :(  Det gör jag jämt. Sen åkte jag hem till en vän och kikade film. 

Nu ska jag stänga av telefonen, och allt det hör till och försvinna ett tag och umgås med la familia. Ha en bra fredag gott folk. Puss.



 
 
 

KOMMENTERA HÄR!

Remember that no one is anonymous on the Internet. Peddobear can see you everywhere.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0