Svar på fråga

Tänkte svara på en fråga som jag fick för några veckor sedan men inte haft tid att svara på. Kan väl erkänna att jag till viss del glömde bort det också, he-he-he.
 
 
Haj! Tänkte bara hööra, sätt flera bilder där du färgar håret osv, o de ser helt perfekt ut! När ja färgar svart så får ja färg över hela ansiktet/öronen/halsen. Tips!? :(
SVAR; Haha, jag kan erkänna att så är INTE fallet. Jag får också alltid färg runt om i ansiktet, halsen, öronen, axlar, nacke osv. Kan ta en bild nästa gång.. För det ÄR väldigt svårt att undvika - speciellt om man färgar håret själv. Men jag torkar alltid bort det så fort som möjligt, innan det hinner ta fäste. Ett annat tips är också att lägga vaselin på de ställen som brukar få färg på sig, innan du sätter igång och färgar. Speciellt i pannan osv, så får inte färgen fäste, utan kan bara sköljas av med vatten! 




KOMMENTERA HÄR!

Remember that no one is anonymous on the Internet. Peddobear can see you everywhere.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0