This or that

Hav eller sjö - Hav, inte medelhavet kanske, men någonstans på andra sidan jorden haha! Tycker ändå en sjö har sin charm på ett helt annat sätt..
TV eller Dator - Dator givetvis.. Man kan ju se alla tvprogram och diverse på datorn nu för tiden.
Höst eller vår - VÅR ftw! Sommarkänslorna smyger sig på och man får lyckrus och har hela sommaren framför sig.
Jul eller Påsk - Öh, jul. Märker aldrig av påsken längre anyway.
Svart eller Vit - Svart, he-he
Ipod eller MP3 - Ipod.
VH1 eller MTV - MTV.. kollar dock aldrig på det numera i princip.
Rosa eller Lila - Beror på. Tycker lila är coolt, speciellt inom inredning. Men rent allmänt så skulle jag nog säga rosa faktiskt.
Hund eller Katt - Är nog varken eller. Gillar alla djur lika mycket skulle jag nog säga. Men tycker att hundar ger så mycket mer än vad en katt gör. Går inte ens att jämföra, helt olika djur som man skaffar av olika anledningar.
Vill man ha ett självständigt djur kan man t.ex skaffa en katt. 
Guld eller Silver - Var mer för silver förut, men har numera börjat uppskattat guld en hel del också.
Bad eller Dusch - Beror på situation. Kan vara jätteavkopplande med ett varmt lugnt och skönt bad, men föredrar nog ändå dusch. Man känner sig fräschare efteråt, det är skönare osv..
Sko eller Sandal - sko.....?
Afrika eller Asien - Oj, dom är båda jättefantastiska på helt olika sätt. Både gällande djur, natur, mat osv.. Men eftersom jag endast upplevt asien, så säger jag nog det. Helt underbar värdsdel. Har riktigt svårt för folket dock, usch!
Löshår eller Äkta - Givetvis föredrar man äkta hår!!! Haha, men har man kort och tunt hår som t.ex jag, så får man dra till med andra åtgärder på bättre tider, haha..
Mobil eller telefon - MOBIL HERREGYYD
Klänning eller kjol - Klänning.
Lägenhet eller Hus - Lägenhet till en början. Sen hus någon gång när man har tid för det. 
Plugga eller arbeta - Arbeta är väl det man strävar efter när man pluggar, så det är väl det alla föredrar?
Blond eller brunett - brunett, på killar som tjejer. Finns dock alltid få undantag.
Vanilj eller Choklad - Gillar egentligen inget av dem, men säger väl choklad.
Ring eller halsband - ring..
Hemma eller utekväll - Utekväll oftast. Är egentligen ingen hemmatjej alls och blir lätt rastlös och uttråkad, no matter what. Ok, en helg eller en halv. Men that's it, annars blir jag depressed haha! ;)
Jeans eller leggings - jeans oftast.. men leggings kan också vara snyggt beroende på vad man har till + att det är förjävla bekvämt at the samt time!
Stjärnor eller månen - Månen tror jag.. En aning intressantare att kolla på stjärnor dock!
Jordgubb eller hallon - Hallon.
Nyår eller Midsommar - Oj.. midsommar tror jag.
Lång hår eller Kort hår - Långt..
Nagellack eller Läppstift - Nagellack.
Sanning eller Konsekvens - sanning, haha boring.
Blåa ögon eller Bruna ögon - blåa.
Snowboard eller skidor - haha aldrig testat snowboard, men tävlade i skidor förut och jag var awesome. 
Berg-och-dalbana eller Vattenbana - vattenbana... hatar berg och dal banor.
Harry Potter eller Lord of the rings - hm, inget större freak av någon av dem..
Christina Aguilera eller Britney Spears - brittan!


Jag i mitt esse som man säger ;)

KOMMENTERA HÄR!

Remember that no one is anonymous on the Internet. Peddobear can see you everywhere.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0