Wishes

 Kom på att jag fyller hela 20 år nästa månad. Fy så jävla skönt det ska bli. :D Kommer kunna dricka en pilsner till kebaben på pizzerian, åka på diverse kryssningar utan vuxna i sällskapet, köpa mina egna alkoholhaltiga drycker på systembolaget, mobba mina yngre vänner osv. Hur kul som helst. 

Nä, men hm. Har nog ändå inte så mycket jag önskar mig, så.. Tycker jag har det mesta jag behöver. 
Men har 4 saker som jag iofs skulle kunna tänka mig! Visserligen en salig jävla blandning..

 
 

1. Ginas populära jeans med dragkedjor. (Mina förra sprack gång på gång mellan benen.. haha) Var mina favoriter.. gah.

2. Tänkte börja lördagsmorgonen med en runda på systembolaget, så passar då inte bättre än ett laddat presentkort med sisådär 500 riksdaler?

3. Som en fattig student har jag tyvärr i princip aldrig råd att tatuera mig. Fruktansvärt dyrt. Så ett presentkort på en tatueringstudio skulle uppskattas såååå fett! Tyvärr är mina tatueringsdrömmar inget som mina tråkiga föräldrar vill stödja.

4. Och till sist, en långhårig dvärgvädur! Har haft fyra stycken förut, under hela min uppväxt. Helt underbara och fantastiska djur, och typ de sötaste och goaste som finns. Alldeles lagom som djur om ni frågar mig. Inte mycket jobb, kostar inte speciellt mycket, tar inte stor plats, är lättskötta, renliga och ger en sjukt mycket kärlek. Saknar mina förra så sjukt mycket!

KOMMENTERA HÄR!

Remember that no one is anonymous on the Internet. Peddobear can see you everywhere.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0