Äntligen en grå dag..

Haft en massa soliga och bra dagar..Har grillat ca 3-4 gånger med bra folk, varit i Johans stuga, badat, grillat lite till och avnjutit folkisar. Har faktiskt bliviti brun till och med. Var längesedan man lyckades med det.. Dock är min röv KNALLRÖD. Tvättäkta kräftsjärt. Hahah.. Den är nog inte van att sola i string. Men vem fan vill ha en vit röv, och på kuppen blända omgivningen? Nä. Men snart borde min röda röv gå över mot brun.

Idag är det i alla fall regnigt. SKÖNT! Får man vila huden lite och ligga inne och passa på att se massa mysiga filmer och bara... vara! Dock är det bara jag och Keela hemma idag, men lite mysigt det också. Så nu ska jag ta en lång dusch, sen återgå till min underbara säng.



Haha, min vindögda snygging till hund och jag.

KOMMENTERA HÄR!

Remember that no one is anonymous on the Internet. Peddobear can see you everywhere.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0