God morgon!

Gud vad jag saknat kaffe!! Pojkvännen lyckades ju ha sönder kaffebryggarn, så vi har varit "kaffe-lös" i minst en månad. Buuuhuu... Men i natt så drömde jag att jag bryggde kaffe, men kom samtidigt på i drömmen att vi inte ens har någon längre. MEN VIPPZZZZ - när jag vaknade så visade det sig att Johan faktiskt hade köpt hem en kaffebryggare. Sjukt vad han kan! 

Så nu jävlar kör jag på en brakfrukost med kaffe, jordgubbar, rostad macka, ramlösa, yoghurt + flingor. Hahah.. Älskar frukost. Skulle kunna äta hur mycket som helst alltså.. Men det tycker jag faktiskt att man får! Hehe..

Smörjde även in sidecuten med massa ricinolja igår. Så nu jävlar borde väl växandet ta fart?!

 
 
 
SANT!! 
 
 

KOMMENTERA HÄR!

Remember that no one is anonymous on the Internet. Peddobear can see you everywhere.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0