Guten morgen

Halloj. Vaknade typ nio, men ligger fortfarande i sängen. Stog ju på den främsta vädersajten facebook att det var dåligt väder idag, så varför stressa upp liksom?

Behöver ändå vila huden från solen lite. Tror den fått liiiite för mycket av det goda.. Så blir väl att dra sig upp snart ändå, ta en dusch, käka frulle och sminka mig lite. Inte orkat sminka mig på flera dagar. Snacka om att man blir bekväm av sig. Aja, bra att man spar på sminket, kommer inte kunna köpa någonting nytt förrän i september-oktober. Och i princip allt är redan slut. Drygt.

Aja, poänglöst inlägg. Nu ska jag kramas med hund sen blir det andra bullar!



 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
haha, glömt bort att jag hade piercad tunga.. men tog ut den för några månader sedan. Dryg var den. Tagit ur den i läppen för någon vecka sedan också.

KOMMENTERA HÄR!

Remember that no one is anonymous on the Internet. Peddobear can see you everywhere.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0