Not afraid to rock this world alone

Hellööw readers. Blev en heldag ute i solen igår.. först blev vi i Hosjö och badade hela förmiddagen och på efttermiddagen så drog vi ut på sjön och gled lite båt! Blev sol, bad och grill. Riktig sommarkänsla! 
Dåligt med bilder dock, som alltid... Men någon är ju bättre än ingen. Antar jag.

 
Kolla vad snabbt sidecuten växer?! Woooh. Inte klippt den på 3 veckor bara.. Klippte/rakade den ju 3-4 gånger i månaden för att hålla den på 1-2 mm förut. Så antar att mitt hår växer fort ändå.. Är väl mest att det går av hela tiden.. haha 
 
 
Vill fixa till min ryggtatuering också.. Är faktiskt inte 100% klar.. Dåligt med pengar bara. Suck.
 
 
Min lilla skithund fick följa med på sjön också...
 
Jaa, jag vet inte riktigt vem hon tror att hon är.

 
 
 

KOMMENTERA HÄR!

Remember that no one is anonymous on the Internet. Peddobear can see you everywhere.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0