Svar på fråga

Kan du tipsa om några goda cider eller liknande? :) 
- Sjukt gott och lättdrucket vin... Är ju mousserat och väldigt läskande! Är inget fan av vin men detta är underbart! Kostar endast 59 kronor, och är väl ca 4-5 stora glas i den. Och 7.0% alkoholhalt. Lagom! Läskig att öppna dock, haha.. hatar flygkorkar.
- Kopparberg. En cider jag alltid drack förut. Finns i päron och äppelsmak. Jag föredrar äppel. Är ju 7.0% i denna, så den är ju rätt stark. Smakar rätt starkt också. Men blir ju billigt då man inte behöver köpa så många.
Rekorderlig skogsbär. Min favorit av alla cider! Köper ALLTID någon av dessa. Haha.. Också 7.0%.. Men smakar inte alls lika mycket alkohol som den ovanför. Riktigt god faktiskt.
Hannas peach melba. Vääääldigt söt, men god som fan. Älskar persika. Perfekt att börja kvällen med.
Hehehehe.. Fireball - ärldens bästa whiskey! Riktigt goda shotar. Kanelsmak och väldigt starkt kryddad. Antingen älskar man den, eller så hatar man den. När jag och Linnea köper sånna här tillsammans så är den slut på en kväll....... Kostar 189:- och är 33% alkoholhalt..
Ny favorit! Hannas cider rosé. Är ju som det låter, en blandning av cider och rosévin. Är 6% alkoholhalt.
Xide... Finns i hur många smaker som helst, men tycker personligen att de kan vara lite väl söta. Gott till maten typ.

Smirnoff ice. Också en av de bästa! Syrlig och läskande. Älskar smaken av citron/lime.

 
 Och bacardi breezer såklart! 
 
 

KOMMENTERA HÄR!

Remember that no one is anonymous on the Internet. Peddobear can see you everywhere.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0