Obetydliga drömmar.

Ok. Har drömt om två specifika saker nu som har varit på nyheterna direkt dagen efter. Helt random-konstiga saker, som inte har någon som helst betydelse för mig. Alls.

Igår natt så drömde jag om att företaget vattenfall var till salu och att jag köpte upp det. När jag vaknade så var det på nyheterna att vattenfall var till salu, och att dem letade en köpare.

Och för ca ett halvårsedan så drömde jag om en polis vid namn Rickard Olsson (?) Minns inte namnet exakt nu eftersom det var ett tag sedan.. som hade fått sparken för att han hade gjort något sorts datorintrång. Dagen efter var det på nyheterna också. Med exakta namnet och händelse. Och jag visste precis vilket namn de skulle säga innan de hade sagt det. 

Sen juste.. Haha. Drömde ju att jag ville dricka kaffe också. Som sagt. Men kom på i drömmen att det inte går eftersom vi inte har någon kaffebryggare längre. Och när jag vaknade så hade Johan precis köpt hem en ny när jag låg och sov.

Aja, kanske slump, kanske inte. Konstigt och random i alla fall.

 

KOMMENTERA HÄR!

Remember that no one is anonymous on the Internet. Peddobear can see you everywhere.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0