3 MÅNADERS LEDIGHET!!!!

Huuuuur skönt..?! Behövs verkligen alltså.. Tog i alla fall en promenad till skolan idag, + hem igen. Så har väl gått ca 4½ km idag i alla fall.. Riktigt skönt. Och eftersom jag har haft problem med ryggen senaste veckan, så gör en promenad verkligen susen. 


Just nu har jag klätt av mig allt vad kläder heter och lagt mig hemma i sängen igen. Men ska väl snart gå upp igen, och bege mig ut mot Hosjö. Ska grilla osv med la familia. Fira att skolan är över, för denna gång. Sen blir det väl ett dopp i poolen när man ändå håller på antar jag. Men nu ska jag klä på mig igen och dricka lite te, har sjukt ont i halsen... Vill va frisk imorgon. Kanske ska ska festa lite med några gamla vänner.. Skojj!! Blir nog nykter dock, men med vissa har man roligt ändå. 

Juste, tog ur tungpiercingen också. Läkte ju tammefan aldrig och fuckade ur jämt och ständigt. Blev liksom en stenhård stor knöl mitt på tungan som gjorde ont. Och tungpiercingar ska ju läka helt på ca 14 dagar, medans min inte läkte på typ 4 månader. Tyckte mest den var i vägen faktiskt.. Får nöja mig med mina andra.

KOMMENTERA HÄR!

Remember that no one is anonymous on the Internet. Peddobear can see you everywhere.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0