Babbel

Gnistan för bloggen är bortblåst. Igen. Jag vet. Värre än någonsin. Som ni givetvis har märkt. Glömmer bort den totalt. Att blogga är inte längre en rutin. Finner det tyvärr inte roligt längre. Men ska fortsätta att skriva då och då när jag har tid och lust, så får vi se hur vida den blir kvar i framtiden och inte. Skapligt mycket roligare att faktiskt leva och göra något på riktigt än att sitta själv framför en dator och skriva en massa nonsens och lägga upp ointressanta bilder. Grown up maybe..? Men som sagt, ska försöka blogga på (då och då) anyways, göra mitt bästa och hoppas på att någon form av gnista och inspiration hittar tillbaka. Troligtvis. Det går väl i perioder, precis som allting annat här i livet. Ni fååååå läsare som är kvar får gärna pusha och påminna mig. Just nu är det rätt dött.

Well..........

För övrigt har jag mest hängt i skolan hela dagen. Gjort klart lite "efterblivna" uppgifter och sånt där. (he-he) Sen drog jag hemmåt till Ida, som förövrigt har varit utomlands i 3 veckor. Så det var awesome att ses igen. Hon hade köpt hem 5 små absolutvodka-spritflaskor till mig också, i olika smaker! HOW NICE?! Sen hittade vi en igelkotte också. Just like that. Han kom fram till oss och hälsade och allt. Ska fan köpa mig en sån. Otroliga små varelser faktiskt. Glömde givetvis kameran dock. Inte heller en rutin längre. 

Hur fan får man rutiner egentligen? Dom rinner bara ut i sanden, och kommer ju uppenbarligen inte tillbaka utav sig självt.

 
 
-
 
 

KOMMENTERA HÄR!
Postat av: Bella

Vad är de för skor? Var är dom ifrån? :)

2013-06-12 @ 22:12:04
URL: http://bellalundin.blogg.se

Remember that no one is anonymous on the Internet. Peddobear can see you everywhere.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0