Do it now, rember it later

Nämen hallå.  Var ju ett tag sedan.
 
 

Igen.... 


Tänker inte ens be om ursäkt, är liksom ingen idé, uppenbarligen. Men har varit en aning upp tagen (igen), och haft fokus på annat än datorlivet, så att säga. Men borde göra det som en vana igen, att blogga. Vet inte hur dock, glömmer verkligen bort det. Aja, har konsumerat alkohol sedan i tisdags. Så nu, såhär i slutet av veckan så känner jag mig mer död än levande. Vet inte riktigt om det är värt det heller..? Aja, nu blir det då lugnt ett bra tag i alla fall, det är ju en sak som är säker. Lägga tid på träning igen och lite andra grejer. Blir så jävla spritfet. Inte okej. Men så fort man är utan alkohol och äter nyttigt, så mår man ju bättre och ser bättre ut bara efter någon/några dagar. Har en tendens för att pendla i vikt rätt lätt, åt båda hållen. Bra och dåligt.


Jahaaapp... Vet inte vad jag ska skriva riktigt. Lägger upp några dåliga instagrambilder tills vidare.. 


Nyss i bilen utanför citygross. Bakis, osminkad och jävlig. Tacka fan för solbrillor.


Gårdagens dricka! Prisvärd, god som fan, somrig, och perfekt alkohol-halt. Tips! 17,90:- på bolaget


Linneas goa hund Diesel, haha



Bakis och mysmorgon med hund.


Some lovely paws <3


Jag ala' Elvis Presley på dalamuseet...


Hahah, Linnea och jag på muséet..
 

Johan igår med våra vinster efter partajj på falukalaset. Med oss hem fick vi - en enorm studds-badboll, en tiger med gloryhole på ryggen, och en playboy kudde deluxe. Wooho
 

KOMMENTERA HÄR!

Remember that no one is anonymous on the Internet. Peddobear can see you everywhere.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0