Garderobsstädning..

.. haha, allrvarligt alltså. Vet inte hur ofta jag gör detta. Blir ändå att se ut som skit efter någon dag. Men idag regnade det ute, och vädret var allmänt piss. Och jag hittade fan inte någonting jag sökte efter längre  alltså. Så var tvungen att organisera och sortera lite. Hittar alltid en massa kul som man glömmer bort! + Kastar massa skit man ändå inte använt på 6-7 år.. 

Mer garderobsstädning åt folket, woh0ho.. Blir ju lite roligare att klä sig när det är snyggt också. Töntigt nog. Jag är väl en tönt då.
 
 
Haha, skapligt jävla sunkigt! Hittade inte någonting, och tog minst en halvtimme att hitta allt man skulle ha! Sen är det väl inte speciellt hygieniskt heller att ha allt liggandes på golvet..?!
 
 
 
Ok, suddig skitbild. Men blev då bätte och mer lätt-åtkomligt i alla fall. That's the pont.

KOMMENTERA HÄR!

Remember that no one is anonymous on the Internet. Peddobear can see you everywhere.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0