Hurtbulle

Typiskt mig och Linnea att få för oss att ut och gå, den regnigaste dagen på hela året hitills. Haha.. Vi gick från mig (kvarnberget) till henne (knoppen). Är väl strax under en halvmil sådär. Sen gick jag hela vägen tillbaka också. Så har väl gått ca en mil idag, i SPÖJÄVLAREGN. Tror jag aldrig blivit så blöt nååååågonsin. Haha.. Såg ut som att jag hade duschat när jag kom hem. Alla kläder kunde man vrida ur vatten, smink i hela ansiktet och löshåret hänger nu på tork i badrummet.. (HAHA)

Fuck paraplys. 

Hade haft på mig en huvtröja utanpå detta.. men blev dyngsur igenom anyways. Gotta love dat rain.

KOMMENTERA HÄR!

Remember that no one is anonymous on the Internet. Peddobear can see you everywhere.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0