Let's work out!

Haha, fan vad det inte är kul att träna.... Eller mjo, möjligtvis precis när man håller på. Och man känner hur det verkligen tar. Dock är det skitdrygt innan, när man vet vad man har framför sig. Innan man satt igång. Innan man klätt av sig vardagskläderna, hoppat ned i träningskläderna, knytit träningsskorna, fyllt vattenflaskan, lagt fram träningsmattan och allt sånt. Men sen är det väl lugnt. Antar jag.

Och förjävla skönt är det ju när man är klar. Det är ju typ den känslan man vill åt. Sen ska jag belöna mig själv med ett iskallt bad efteråt. Ja. Iskallt. Det är det skönaste som finns efter att man svettat arslet av sig.

Nää, let's burn some fat. 
 
Asbra träningsbraller, tipstips om ni letar efter ett par! Minns fan inte vad dem hette just nu dock.. HAHA. Känns inte ens som man har byxor på sig. Jättesmidiga och dem är tighta utan att det känns liksom. Och blir inte alls "varmt" i dem som de blir i många andra.. Skitjävlabra skulle jag vilja säga. Skulle vilja ha i fler färger att välja mellan dock.

KOMMENTERA HÄR!
Postat av: Therese Nyberg

Vart köpte du träningsbyxorna? Skulle gärna vilja ha ett par själv! :)

2013-06-12 @ 19:45:42

Remember that no one is anonymous on the Internet. Peddobear can see you everywhere.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0