Monday

Haft Linnea som sällskapat mig här idag. Vi har färgat hennes hår, satt i löshår osv... Haha. Och jag har limmat i mitt hår igen. Och ja, jag kommer väl ångra mig, precis som förra gången. Men var ju värt sålänge det satt i.. Hoppas på sommaren ut, om jag inte blöter ner det i onödan.. Hade ändå hårlim kvar hemma sedan förra året, så... kunde inte hålla tassarna i styr, HEHE..

Annars har jag inte gjort så mycket. Kan ju inte gå på foten, så har hållt mig inomhus mest. Men snart är klockan efter 00.00 och då drar jag och pojkvännen iväg till statiol dirrrrrr, och köper chips och annat gott! (Lönen kommer in...haha) Sen ska vi försöka hålla oss vakna till 02.15, för då ska vi glo på hockey. Ibland måste man som flickvän ställa upp, vare sig man vill eller inte 

 
Nyssssss, no smink at all. Skööööööööööööönt..

KOMMENTERA HÄR!
Postat av: Hanna

Så himla fin! :D <3

2013-06-25 @ 21:52:28

Remember that no one is anonymous on the Internet. Peddobear can see you everywhere.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0