Saturdayy

Tjeenaa. Fan inte sovit mycket i natt alltså. Har blivit sjuk. Sjukt överfull näsa med snor, svullen hals med 30kg slajm, världens tryck i huvudet, har lätt feber och mår allmänt jävla illa. Skitkul. Jag som ska ut idag. Wääh.. Men ah, jag tänker tammefan gå ut ändå och smitta alla min väg. Bra plan! Less på att sitta hemma, såatteh. Sen lär man ju faktiskt fira in sommarlovet på någevis! 
 
Så ska sminka mig nu, klä på mig osv, sen ska jag ned på stan och handla lite alkoholhaltiga drycker, så att säga. Sen drar jag och Linnea hit och fixar det sista, sen blir det förfest i haraldsbo, och sen utång. Så ska väl skynda mig iväg.. Tjuee.


oldpic

KOMMENTERA HÄR!

Remember that no one is anonymous on the Internet. Peddobear can see you everywhere.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0