Söndag

Var rätt kul igår faktiskt. Jag och Linnea slog på stort och inhandlade hur mycket alkohol som helst.. haha. Blev fest hemma hos en killkompis först med en massa vänner, sen drog vi ned på stan och in på bajsetage. Att man aldrig lär sig att hemmafesterna alltid är roligast, och att man lika gärna kan skita i krogen..?! Speciellt här i Falun. Urvalet av uteställen är ju så pinsamt dåligt. Och etage..? Världens tråkigtaste klubb, med världens tråkigaste musik - som man inte kan röra sig till för fem öre. Housemusik, vad är det för påhitt? Nä, jag och Linnea tar snart saken i egna händer och startar en egen klubb, med minst 20 års åldergräns, framförallt.. Haha! 

Dum som jag är så hade jag ju feber och allt fan vet jag igår. Och gick ut och drack ändå. En heeeel del dessutom. Dumt. Så idag mår jag givetvis sämre än någonsin. Tappat rösten totalt, ännu mer snor, ännu mer slem och ännu högre kroppstemeratur + bakis på det.  Fantastic. Var nog rätt längesen jag mådde såhär kasst faktiskt. Men det var väl värt det!  Tur det. Hur som helst så vaknade jag alldeles precis nu typ. Har sovit sen 13.00.. Men inte mår jag bättre för det. Nu ska jag städa undan lite (om johan inte redan gjort det?), och sen ta ett bad och vänta på bättre tider. 



Mitt och Linneas lördagsgodis, OMNOMNOM;
-
Haha, så jävla sjukt att ALLT är slut. Utom tre små minivodka, som ni ser längst fram..

KOMMENTERA HÄR!

Remember that no one is anonymous on the Internet. Peddobear can see you everywhere.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0