Still sick..

Är fortfarande sjuk..Inte så mycket feber än, but still no voice och jäkligt förkyld och seg liksom.. Så är hemma hos mina kära päron och kurerar mig med jordgubbar, sol och coca cola. Mums! Skönt att inte göra så mycket, att bara vara liksom..

Sen ikväll blir det att en liten "ta-hand-om-mig-själv-kväll".. När jag ändå inte orkar göra så mycket annat. Bli lite brun, måla naglar, noppa bryn och allt annat som hör till. Tråkigt men behövligt. Så man är redo för denna midsommarvecka.. Vill ju helst vara snygg och framför allt frisk tills på fredag faktiskt. 

Just nu!

 Sjukling mys i soffan igår framför Wallander med Johan..


KOMMENTERA HÄR!

Remember that no one is anonymous on the Internet. Peddobear can see you everywhere.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0