Svar på fråga

Anonym:
Gymmar du? Eller vad gör du för ben/rump övningar? TELL ME!!
 

SVAR; Gymmar inte, tränar bara hemma. Skulle aldrig kunna träna framför folk, och skulle heller inte kunna lägga ned så pass mycket pengar, på något som jag ändå kan uppnå hemma.

Så hemma använder jag mig till mesta dels av kroppsövningar, som vem som helst kan göra, - var som helst. Idag t.ex gjorde jag 100 squats, 60 st sneda rumplyft på varje ben, ca 50 st utfall på varje ben, samt "gummipressen" 10 gånger tre sekunder. 

Googla dig fram, finns även massa träningsövningar på youtube att hänga på! Mycket enklare och roligare då tycker jag. 


KOMMENTERA HÄR!

Remember that no one is anonymous on the Internet. Peddobear can see you everywhere.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0