Svar på frågor!

Therese Nyberg Om:
Vart köpte du träningsbyxorna? Skulle gärna vilja ha ett par själv! :)

SVAR; Byxorna heter "Drop of mindfulness" och finns på bland annat NELLY.COM och kostar 499:- Finns i alla möjliga färger.. klarblå, ljusblå, gul, cerisé osv.. Love them! Mina hittar du HÄR! Tyckte dem var naturellast och enklast att matcha till andra träningskläder.


 
 
 
Vad är de för skor? Var är dom ifrån? :)

SVAR; Skorna är också från NELLY.COM och kostade 349:- om jag minns rätt..? Vet dock inte om dom finns kvar längre faktiskt. Hittade dem inte tyvärr... Men finns några hyfsat liknande. Och om inte annat så kommer det säkert in sen :) Annars får ni köra på Nike air force, ser i princip likadana ut men kostar runt tusenlappen. Men då får man väl kvalité på köpet också antar jag. ;)





Anonym Om:
Vilken svart hårfärg tycker du är bäst och sämst? Tycker du alltid har så svart o fint hår. Mitt blir allti brunt efter några tvättar -.-


SVAR; Oj, jag vet inte faktiskt.. inte tänkt på det riktigt sådär. Brukar inte bry mig så värst, utan tar den som det förtillfälligt är rea på typ. Men mood's svarta hårfärg tycker jag är riktigt kass. Är bara snygg och svart tills man duschar igen. Sen blir det dassigt och livlöst, även skimrar i brunt på sina ställen.. Dock gillar jag Loreal FERIA's alla hårfärger. Använde deras röda färg när jag var rödhårig också.. Är riktigt mycket färg i flaskan, + ett par superbra svarta tighta handskar som är jätteenkla att applicera med. Tycker även en håller länge och ger bra med lyster osv :)



Såhär ser förpackningen ut.. same shit, men olika förpackningar. En aning dyr (ca 130 kr), men bra som fan..
 
 
 

KOMMENTERA HÄR!
Postat av: Therese Nyberg

Tack för svar! :)

2013-06-18 @ 11:22:25

Remember that no one is anonymous on the Internet. Peddobear can see you everywhere.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0