ZzZz..

Fyfan, hur kan man vara trööööött..? För någon dag sedan kom jag hem från stan vid femtiden och gick direkt och lade mig, då jag var så jävla trött, och vaknade sedan halv nio på kvällen. Igår så låg jag i sängen till fem och orkade inte göra ett piss. Och idag så gick jag upp vid tio, gick på en timmes promenad med hunden och gick sedan och lade mig igen och vaknade halv fem.. Sjukt!! Men orkar verkligen inte göra någonting. Vill inte göra någonting. Känner mig livlös och nollställd. Vill gå i ide typ. Ligga i en säng och blunda och bara andas.

Trök. Aja, ska packa väskan tills imorgon, sen kommer mami&papi och hämtar mig. Blir att slagga där i natt. Är ju midsommar imorgon, så skulle åkt dit tidigt anyways. Så får väl hoppas på att morgondagen ger en energi och lite livsglädje. Alkohol brukar ju ordna det mesta, så det blir nog najs. Hörs sen!


För övrigt så kryllar hela lägenheten av ÄCKELMYROR som tar sig in genom den STÄNGDA balkongdörren. Skojar inte när jag säger att jag redan damsugat upp TUUUSENTALS! Dom är i taket, på väggarna, under mattan, på golvet, på köksbordet - ÖVERALLT!!! Men nu har ja gett upp. Kryllar bara in mer heeeeeeeela tiden. Så jävla vidrigt. Så nu flyr jag... buuuääh.

KOMMENTERA HÄR!

Remember that no one is anonymous on the Internet. Peddobear can see you everywhere.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0