Aahmaagaad

SickLa mig 20.25 igår och somnade dirr och har sovit som törnrosa själv hela natten! SÅ jävla behövligt och skönt. La mig liksom 6-7 timmar tidigare än vanligt. Snacka om att det känns skillnad idag när man gick upp. Var liksom skönt att gå upp och man kände sig utvilad. Trodde inte man kunde det, men jorå.

Ska dricka upp mitt te snart, sen börja fixa mig och kolla på någon mysig disneyfilm samtidigt. Blir lite roligare då. Sen bär det av mot en lång skoldag. Sen blir det troligtvis plugg + träning med Linnea här på kvällen och fixa klart massa grupparbeten som vi som vanligt släpar efter med haha!

Pösssss!

 







KOMMENTERA HÄR!

Remember that no one is anonymous on the Internet. Peddobear can see you everywhere.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0