And here we are

Tänkte väl mest säga att jag lever och mår bra liksom! Men blir bättre på bloggfronten så fort min praktik är klar. Trust me. Är liksom det enda jag gör och orkar med om dagarna i princip.. Sminkar mig inte ens och har stora huvtröjor jag gömmer mig i hela dagarna.. Men jag trivs som fisken i vattnet på min praktik. Mycket bättre än dagis! Sjukt roliga ungar och arbetsplatsen i sig är FABOLOUSHahah, nä usch, nu lät jag som Jonas Hallberg....

Hur som helst så saknar jag skolan som fan ändå. Sovmorgonar, träffa vänner, och att röra sig utanför lilla Hosjö rent allmänt... Menmen "bara tre veckor kvar!

Setat och planerat för min 20 årsfest som fan också. Bara två och en halv vecka kvar. Då jäklar ska jag köra all in. Ska hyra in limousin ned till krogen, köpa ballonger, diskolampor, massa partyhattar, fixa en bål, tävlingar med pris, tilltugg och välkomstdrinkar och hela köret. Allt eller inget när man fyller 20, så är det bara! wink






KOMMENTERA HÄR!

Remember that no one is anonymous on the Internet. Peddobear can see you everywhere.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0