BACK HERE!

.. IGEN!!!! För sista jävla gången. Srsly.. 

Sorry for being frånvarande. Men har typ inte varit hemma på en vecka + att nattstad.se SÖÖÖG!
Bilderna blir jättesmå och dålig kvalité, det är reklam tammefan överallt, bloggen är allmänt opersonlig, alla bloggar på nattstad ser likadana ut, plus att man får spamkommentarer från massa andra fjortisbloggare HELA TIDEN som spammar om deras smurfbloggar som är precis som alla andra.

Tänkte ge nattstad.se en chans, men den var verkligen inte min grej alls. Vill ha MIN blogg liksom.. Så nej.
Men nu är jag här igen, så jag kommer igång fo' real snart igen. Promise. Puss så länge!


Idag..

KOMMENTERA HÄR!

Remember that no one is anonymous on the Internet. Peddobear can see you everywhere.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0