Bild-summering

.. tänkte lägga upp lite randombilder från helgens alla bravader. Hann fan med mycket ändå.
Fest och röjj med diverse klasskompisar m.m i fredags, och igår blev det glo på hockey när grapparna spelade, dricka öl, sen ned på krogen och allt sånt. Igår var man rätt trött dock, så man hade inte så mycket energi kvar att "ha kul" med så att säga.. Menmen, bättre än att sitta hemma kände jag... Även om det var det man behövde. 

Idag blev det en slödag utan dess like... Kroppen säger emot efter ha druckit 3 dagar i veckan tror jag.. haha! Men nu blir det en nykter vecka tror jag. Ska försöka hålla mig till löning! :-) Men det har man väl hört förut.
Blev iaf att ta en lunch-bakis-dejt på pizzerian med Johan. Sen har vi legat i Hosjö och sovit hela dagen typ.. + hunnit med att städa, handlat mat och kollat på Johan Falk! Mysig dag.


BTW.. när vi ändå håller på. Naaajz också, att jag skulle lägga mig för en stund sedan. Och märkte då när jag lagt mig i sängen, att lampan i köket var på. Men tänkte "äh, skitsamma den får vara på under natten!!". Och nu när jag kollade (10 min senare) så är den släckt!!! Så blev sur och gick upp och satte på den igen. Och stänger någon av den igen ska dom se på fan. Brukar spöka här rätt regelbundet, så kanske är nå schysst spöke igen som vill att vi ska spara el eller något... hahah!!  

Aja, nä nu ska jag se film och somna.. Kom på att det är måndag imorgon.. *yey* Pussss.
 
Ja, dåligt med bilder

KOMMENTERA HÄR!

Remember that no one is anonymous on the Internet. Peddobear can see you everywhere.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0