Carrothead!

Haha, heter numera Carrot i efternamn! Men ändå rätt sjukt tycker jag att jag kunde bli så pass ljus (efter att ha kolsvart hår i 7 år) efter bara 3 st blekningar! Så tips är, om ni vill bleka håret, att använda blekningen från Hellen Mood. Så jäääävla grym!! Bleker som fan, håret blir inte så slitet och torrt som det blir av andra blekningar, och det är framför allt den billigaste blekningen som finns. Mellan 40-50 kr beroende på affär. Helt klart bästa blekningen jag testat! wink Dessutom kan man ha i den upp till 60 minuter.

Men ah. Så nu ska jag vara orange i en månad ca, sen får vi se om jag vågar bleka en 4e gång, när håret fått vila lite..




Sugen på morot..? ;)

KOMMENTERA HÄR!

Remember that no one is anonymous on the Internet. Peddobear can see you everywhere.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0